Sklep jest własnością firmy PAUL PSD Monika Jodczyk z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Dzielna 98/2, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000697035, posługującej się NIP 9570894938, REGON 222018235.
PAUL PSD Monika Jodczyk realizuje sprzedaż i dostawę towarów prezentowanych w sklepie internetowym pod domeną www.podsamedrzwi.pl na zasadach określonych w niniejszym regulaminie. Niniejszy regulamin określa ogólne warunki sprzedaży oraz sposób i zasady ich prowadzenia przez sprzedawcę.
II. DEFINICJE
Sklep internetowy – serwis internetowy działający pod domeną www.podsamedrzwi.pl prowadzący sprzedaż produktów na odległość.
Regulamin – oznacza niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim towarów.
Dostawa – oznacza czynność polegającą na dostarczeniu Klientowi towaru określonego w zamówieniu.
Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonującą zakupu na warunkach określonych w regulaminie zakupów dostępnym na stronie www.podsamedrzwi.pl.
Sprzedawca – oznacza PAUL PSD Monika Jodczyk z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Dzielna 98/2, wpisanego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000697035, posługującej się NIP 9570894938, REGON 222018235.
Towar – oznacza produkt przedstawiony przez sprzedawcę w sklepie internetowym www.podsamedrzwi.pl.
Zamówienie – uzgodnienie z dostawcą dostarczenia jednej lub więcej partii towarów w określonej wielkości i zgodnie z ustalonymi warunkami dostawy.
Formularz zamówienia – jest to dokument stwierdzający przyjęte do realizacji zamówienie, określa podstawowe parametry zamówienia, takie jak ilość i rodzaj zamawianych towarów. Zawiera dane klienta i adres doręczenia.
Płatność – należność za zakupiony towar w sklepie internetowym www.podsamedrzwi.pl uregulowana przelewem przy wykorzystaniu systemów transakcyjnych Przelewy24.
III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Sklep Internetowy jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze.
Zakupu dokonuje się poprzez umieszczenie wybranych towarów w koszyku, a następnie wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia.
Złożenie zamówienia równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży i na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia oraz obsługi Klienta. Administratorem Danych Osobowych jest PAUL PSD Monika Jodczyk. Dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
Zamówienia, których nie uda się potwierdzić, które wzbudzą wyraźne wątpliwości lub przy których formularz wypełniony będzie niewłaściwie, mogą nie zostać zrealizowane. O tym fakcie Klient zostanie powiadomiony.
Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail. Wiadomość zawiera: numer i datę zamówienia, listę zamówionych towarów wraz z ich ceną, kwotę uregulowanej płatności za zamówione towary, koszt dostawy, metodę płatności, adres rozliczeniowy oraz adres do wysyłki.
Dostawa jest realizowana na terenie Gdańska, Gdyni i Sopotu we wtorki i piątki od 17:00 do 22:00. Koszt dowozu wynosi 14,99 zł. Klient zobowiązuje się do odbioru towaru. Zgodnie z przepisem art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn.zm.) Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny poprzez złożenie oświadczenia drogą elektroniczną na adres: sklep@podsamedrzwi.pl w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy: PAUL PSD Monika Jodczyk ul. Dzielna 98/2 Gdańsk Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy() umowy dostawy następujących rzeczy() – Data zawarcia umowy()/odbioru() – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Data (*) Niepotrzebne skreślić. Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy świeżych owoców, warzyw, nabiału, wędlin, mięsa i innych produktów o krótkiej trwałości. Zwrot towaru powinien nastąpić na adres PAUL PSD Monika Jodczyk, ul. Dzielna 98/2, 80-404 Gdańsk w ciągu 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta.
Płatności za zakupione towary dokonuje się w trakcie składania zamówienia. Sprzedawca umożliwia dokonanie zapłaty przelewem przy wykorzystaniu systemów transakcyjnych Przelewy24.
Ceny towarów wyrażone są w złotówkach i zawierają podatek VAT.
Dokładamy wszelkich starań, żeby wszystkie dostarczone towary były pełnowartościowe i nie posiadały wad. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń do jakości towaru, prosimy o złożenie reklamacji. Reklamacje przyjmowane są drogą e-mail pod adresem sklep@podsamedrzwi.pl – termin rozpatrzenia reklamacji to 3 dni robocze. Jeśli zaproponowana w odpowiedzi na reklamację rekompensata nie spełni Państwa oczekiwań, istnieje możliwość polubownego rozstrzygnięcia sprawy.
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. Nr 22 poz. 271.